mywaytomyfitness.blogg.se

Som bloggens namn säger så får ni följa min väg till mina mål, att bli fit!

Pass 6 Taekwondo

Publicerad 2014-10-18 10:06:56 i Allmänt,

15/10-14
Eftersom de är onsdag så är det taekwondo som gäller! Vi körde lätt sparing och jag fick köra nästan bara mot de i fitness som har tränat betydligt längre än mig så det gick inte så bra för glömde typ bort allt jag lärt mig och blev lite blygg så det var inte så bra. Resten av passet var vi åtskilda från fitness gruppen. Vi körde lite att lära sig hålla blocken, indirekt och direkt kontring, det gick faktiskt bra, lyckades hålla bättre fokus än de 2 senaste passen. Direkt kontring med vänster sparken gick faktiskt väldigt bra! Sen körde vi även lite styrka som gick rätt bra. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela