mywaytomyfitness.blogg.se

Som bloggens namn säger så får ni följa min väg till mina mål, att bli fit!

Presentation

Publicerad 2014-10-06 13:40:00 i Allmänt,

Hej, tänkte berätta lite om mig själv, jag är en tjej på 19år som har börjat träna teakwondo denna hösttermin så har gått kanske 5-6 gånger. Jag tycker det är jättekul och nu har jag även tagit tag i det så jag har börjat styrketräna på gymet. Jag har alltid hållit på med idrott sen jag var lite, t.ex. sporter som simning, fotboll, hockey och vollyboll.
 
De senaste åren har jag dock bara haft fotboll och lite gym på schemat. Men denna sommar slutade jag i princip med fotbollen, tror jag spelade en träningsmatch denna säsong.
 
Under cirka 1 års tid har jag gått från att väga cirka 72kg till cirka 85kg (kan tilläga att jag är 1,78m långa) men nu har jag bestämmt mig för att försöka bli av med några av alla kilon jag lagt på mig. Men mitt stora mål är inte att bara siffran på vågen ska gå ner utan främst att kroppens utseende ska ändras. Har aldrig varit nöjd med min kropp men jag hoppas kunna bli det i slutändan eller iaf hyfsat nöjd. 
 
Till min hjälp har jag tagit internet men framförallt min pojkvänn som komma få hjälpa mig att lägga upp passen som förhoppningsvis ska ge resultat. Har även funderat på att ta hjälp av en personlig tränaren men det är ännu bara funderungar. 
Så det är här på bloggen ni kommer att få följa min resa mot mina mål!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela